Ningbo-Zhoshuan i jučer je radio za petinu smanjenim kapacitetom, već šesti dan, a uprava luke najavila je kako će tek sutra objaviti nove informacije o mogućoj normalizaciji poslovanja.
Podsjetimo, u Ningbo-Zhoshuanu prekinuti su svi ukrcaji i iskrcaji na kontejnerskom terminalu Meishan nakon što je jedan zaposlenik bio pozitivan na testiranju na koronavirus.
Unatoč tome, poslovodstvo luke objavilo je da će preusmjeriti brodove s Meishana na druge terminale te prilagoditi radno vrijeme. No, s obzirom na promet na tom terminalu, to neće biti lagan zadatak.
Naime, procjenjuje se da kroz Meishan prolazi četvrtina ukupnog prometa luke Ningbo-Zhoshuan. Zatvaranje terminala rezultat je politike nulte tolerancije na širenje bolesti COVID-19 koju Kina provodi još od izbijanja zaraze u Wuhanu prošle godine.
Prema Financial Times-u, ovako visoke cijene prijevoza kontejnera se ne pamte.
Danska tvrtka Maersk, jedan od najvećih svjetskih kontejnerskih prijevoznika, slaže se kako situacija ne pokazuje znakove poboljšanja otkako se pojavila delta varijanta koronavirusa.
Eksplozivan rast kontejnerskih vozarina u kombinaciji s kašnjenjima u isporukama imat će značajne posljedice na globalno gospodarstvo.
Učinak na Europu
Osim najpogođenijih sektora, automobilske i tekstilne industrije, sve više kompanija objavljuje kako ima problema u zadovoljavanju potražnje uz pritisak rasta cijena što će se uvelike odraziti na europskom tržištu.
Za više informacija na raspolaganju Vam je info@spedicija.hr
Ekipa RCM ŠPEDICIJA d.o.o.